باز هم بیل، باز هم مصدومیت

باز هم بیل، باز هم مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه پر طرفدار و پر افتخار پایتخت اسپانیا خبر می رسد که وینگر ولزی تبار این تیم در خلال برگزاری رقابت های ملی در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دوباره دچار مشکل آسیب دیدگی گشته و احتمالا باز هم مدت زمانی را باید دور از میادین مسابقات سپری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا، گرث بیل، مهاجم سرشناس و ملی پوش ولزی رئال مادرید اسپانیا که یکصدمین بازی ملی خود را با پیراهن تیم ملی ولز مقابل حریف خود تیم ملی فوتبال بلاروس تجربه کرد، تنها یک نیمه موفق شد که برای تیم ملی فوتبال کشورش ولز بازی کند و ضمن احساس ناراحتی در ناحیه ساق پای خود، از میدان این مسابقه خارج شد.

طبق این گزارش نشریه مارکا، گرث بیل به شهر مادرید، پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت تا روند درمان ساق پای آسیب دیده‌ی خود را آغاز و پیگیری کند و بر همین اساس، در دیدار تیم ملی فوتبال ولز مقابل حریفش تیم ملی فوتبال بلژیک حاضر نخواهد بود.

کهکشانی های مادریدی از ماه آگوست در انتظار بازگشت این ستاره‌ی ولزی تبار سابق تاتنهام هاتسپر بودند اما پس از بهبودی گرث بیل، این مصدومیت جدید باعث خواهد شد تا هواداران قوهای سفیدپوش شهر مادرید باز هم در انتظار بازگشت وینگر ولزی تیم خود باشند. این در شرایطی است که پیش از آغاز دیدارهای ملی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از بازگشت گرث بیل به تیم ملی فوتبال کشورش ابراز خرسندی و رضایت کرده بود.

9404