توضیحات سرپرست روابط عمومی پرسپولیس در رابطه با کارگزار و تبلیغات محیطی

توضیحات سرپرست روابط عمومی پرسپولیس در رابطه با کارگزار و تبلیغات محیطی

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف تبلیغات مسمومی که به راه افتاده است باید این خبر خوب را به هواداران بدهیم که با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه، خوشبختانه تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس خود عهده‌دار اجرای تبلیغات محیطی بازی‌هایش خواهد بود. همچنین موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده است و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد و تبلیغات محیطی و دیگر موارد نیز از سوی این کارگزار انجام می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مصطفی لشگری در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آقای صدری از مدت‌ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنی‌ها و مذاکرات مختلفی با مسوولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاه‌های مختلف کشور بوده است و خوشبختانه این تلاش‌ها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشستند و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازی‌های خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار شد و در جلسه امروز نهایی گردید؛ از این پس تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس، واگذار شد.

لشگری تاکید کرد: سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازی‌های خانگی خود دارای این حق است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده است که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش می‌کند با تحریک هواداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه ایشان علیه پرسپولیس و در جهت تضعیف آن‌ استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند و هدف‌های خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشته‌اند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه هواداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح می‌شود.

لشگری گفت: نیاز است هواداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر می‌شود تحقیق و بررسی نمایند و هر شنیده‌ای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان صحت، ملاک قرار ندهند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های خواهان، اتفاقا از سوی آقای صدری، رایزنی‌ها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم. اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیات مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمی‌افتاد. البته تاکید می‌کنیم، این رویه جدید حاصل یک همکاری، همراهی و کوشش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبرو می‌ساخت. امیدواریم، این اتفاق خوش‌یمن باعث شود با افزایش درآمد باشگاه، شاهد کاسته شدن از مشکلات باشیم.

۴۱۵۴