لشکر مصدومان ليورپول در آستانه تقابل حساس رور شنبه با توپچی‌ها

لشکر مصدومان ليورپول در آستانه تقابل حساس رور شنبه با توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال اتمام مسابقات ملی در چهارچوب انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، رقابت های باشگاهی در لیگ های مختلف اروپایی از ابتدای هفته‌ی آینده مجددا از سر گرفته خواهد شد و دوباره بحث تیم ها و بازیکنان و مربیانشان، بحث داغ رسانه ها شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک، به دنبال پیگیری رقابت های باشگاهی بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره سبز، حالا بحث مربوط به رسیدن بازیکنان به تیم هایشان برای شرکت در بازی های باشگاهی در لیگ های مختلف، داغ شده است. بر همین اساس، از باشگاه لیورپول انگلستان خبر می رسد که روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لک لک های آنفیلد که در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت همسترینگ شده و از آن زمان تا کنون برای لیورپول به میدان نرفته بود، همچنان نیز از این آسیب دیدگی رنج می برد. طبق این گزارش، مصدومیت روبرتو فیرمینو بهبود چندانی نداشته و انتظار می‌ رود این بازیکن تا حدود یک ماه دیگر یعنی حدود اواسط ماه دسامبر دور از میادین مسابقات باشد.

لیورپول در حالی روز شنبه آینده به مصاف آرسنال خواهد رفت که رابرتسون، جو گومز، کرتیس جونز، جیمز میلنر، جوردن هندرسون، نبی کیتا، هاروی الیوت، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه با مشکلات مربوط به آسیب دیدگی خود، دست و پنجه نرم می‌ کنند و حضور آن ها برابر توپچی های لندن، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

9404