حمله مجری برزیلی به نیمار: ادعا می‌کند که مصدوم است اما در مهمانی می‌رقصید!

حمله مجری برزیلی به نیمار: ادعا می‌کند که مصدوم است اما در مهمانی می‌رقصید!

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین و برزیل در حالی بامداد چهارشنبه به مصاف هم رفتند که نیمار ستاره تیم ملی بریل به علت مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی، نیمار به بهانه مصدومیت لحظه آخری در تمرین دوشنبه در مقابل آرژانتین بازی نکرد. حالا برخی مطبوعات برزیل به شدت از نیمار به خاطر این که وقتش را به مهمانی سپری کرده و بازی مهم تیم ملی کشورش را از دست داده، انتقاد کرده اند.

در حقیقت برنامه ورزشی برزیلی "اوس دونوس دابولا" گزارش داده است که نیمار پیش از تمرین تیم ملی برزیل به یک مهمانی رفته بوده است. مجری برنامه با خشم خطاب به نیمار گفت:" نیمار احساس درد داشت. نمی توانست با درد بازی کند اما می توانست با درد به مهمانی برود." نیمار می خواست که بعد از بازی با کلمبیا خیال خودش را راحت کند و بتواند به مهمانی برسد. در آن بازی سعی کرد که اخراج شود. با داور بدرفتاری کرد، با کوادرادو و بقیه دعوا کرد. اخراج نشد و کارت زرد گرفت اما سعی کرد اخراج شود. حالا فهمیدیم که دلیل این کارهایش چه بوده است!"

در حقیقت مجری برزیلی مدعی است که نیمار سعی داشته که خودش را از حضور مقابل آرژانتین معاف کند تا به مهمانی شخصی خود برسد. مجری در ادامه حملاتش به نیمار گفت:" نیمار حق دارد که در روز استراحتش به مهمانی برود اما سه شنبه مقابل آرژانتین بازی داشتند. در روزهای شنبه و یکشنبه آزاد بود اما دوشنبه در تمرین حاضر شد و گفت که احساس درد دارد. اگر احساس درد داشت باید بعد از بازی مقابل کلمبیا روی پایش یخ می گذاشت. اما نیمار چه کار کرد؟ در همان شب به کافه ای رفت که همه شخصیت های معروف در آن بودند. آیا این بازیکنی است که باید نماد برزیل باشد؟ وقتی احساس درد داشت برای رساندن خودش به بازی با آرژانتین چه کار کرد؟ او می گفت که پایش احساس درد دارد اما تصاویری از او منتشر شد که با کلاه کابوی در حال رقصیدن است. کسی که از ناحیه پا احساس درد داشته باشد، نمی تواند این گونه برقصد."

4125