محروس: ایران تیمی خطرناک و سریع بود و ما را شگفت‌زده کرد/ از هواداران سوری عذرخواهی می‌کنم

محروس: ایران تیمی خطرناک و سریع بود و ما را شگفت‌زده کرد/ از هواداران سوری عذرخواهی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی برکنار شده تیم ملی سوریه از مردم این کشور بابت نتایج ضعیف سوری‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، شکست 3 بر صفر تیم ملی سوریه مقابل ایران باعث بقای این تیم در انتهای جدول گروه A مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در قاره آسیا شد و فدراسیون فوتبال سوریه هم تصمیم به برکناری نزار محروس گرفت.

محروس درباره شکست شاگردانش مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی را منظم و خوب آغاز کردیم، اما گل اول ایران، ما را شگفت‌زده کرد و محاسبات‌مان را به هم ریخت. این تیم در ادامه با کمک VAR یک پنالتی به دست آورد و به گل دوم رسید. در نیمه دوم تلاش کردیم به بازی برگردیم و پس از تعویض‌های هجومی که داشتیم، بازی را به خوبی از سر گرفتیم.

وی عملکرد تیم ملی کشورمان را ستود و تصریح کرد: ایران تیمی خطرناک و سریع بود و به توپ‌های برگشتی اتکا داشت. ریسک هجومی ما هم باعث شد گل سوم را دریافت کنیم. به ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی سوریه با ابراز تأسف بابت این شکست گفت: به‌عنوان کادر فنی تیم مسئولیت شکست را می‌پذیریم. هرچند شرایط دشواری داشتیم و این واقعیت فوتبال است. از هواداران به خاطر ناراحتی از نتایج سوریه معذرت می‌خواهم و بابت حمایتی که از ما داشتند، از آنها تشکر می‌کنم.

۴۱۵۴