ادامه رکورد ویژه یاران مسی در شب توقف مقابل برزیل

ادامه رکورد ویژه یاران مسی در شب توقف مقابل برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین و برزیل در بازی خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به تساوی بدون گل رسیدند و بدین ترتیب این بازی ویژه و سنتی هیچ برنده ای نداشت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که با توجه به اینکه این تیم ها خیالشان از بابت صعود به جام جهانی راحت بوده است، تلاش زیادی برای گلزنی نکرده اند و خود را به آب و آتش نزده اند هر چند که خشونت این بازی زیاد بود و خطا های زیادی در آن رخ داد که موجب شد لئو مسی هم عصبانی شود و اوضاع در دقایقی از دست داور بازی در برود.

اما یک نکته در این بازی این است که آرژانتین باز هم شکست نخورد و بدین ترتیب رکورد ویژه خود را همچنان ادامه داد. آرژانتینی ها در این بازی 27 اُمین بازی بدون باخت خود را پشت سر گذاشتند و بدین ترتیب رکورد شکست ناپذیری خود را ادامه دادند.

اسکالونی آرژانتین را تبدیل به یک تیم یک‌دست و بسیار خوب کرده است که به سختی می توان آن را شکست داد؛ تیمی که در کوپا آمه ریکا هم به قهرمانی رسید و خیلی از هواداران آرژانتین به این تیم امید دارند که در رقابت های جام جهانی سال آینده هم بتواند در قامت یک مدعی حاضر شود.

1470