لحظه‌ای که مدافع سن‌مارینو با هندی ناخواسته به دورقمی شدن تیمش کمک کرد

لحظه‌ای که مدافع سن‌مارینو با هندی ناخواسته به دورقمی شدن تیمش کمک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس شب گذشته با ده گل توانست سن مارینو را شکست بدهد و مرحله راهیابی به جام جهانی را با یک پیروزی پرگل به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، انگلیس با یک پیروزی پرگل صعود به جام جهانی را جشن گرفت. تیم ملی انگلیس در همان شروع بازی با گلی از مگوایر و گل به خودی فیلیپو فابری پیش افتاد.  سومین گل آنها از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید اما هند پنالتی سن مارینو کاملا احمقانه بود. شوت فیل فودن وارد دروازه نشد و توپ به میانه زمین برگشت اما داور بازی خواستار بازبینی صحنه در اتاق داور ویدیویی شد.

در حقیقت در تصاویر کاملا مشخص بود که دانته روسی یکی از بازیکنان سن مارینو پس از شوت فودن دستش را به هوا برده و با اقدامی نسبتا احمقانه مرتکب هند پنالتی شده است. این برخورد جهت توپ را عوض نکرد و البته ضربه فودن نیز به نظر نمی رسید که به گل تبدیل شود. روسی در این صحنه به خاطر هند کارت زرد گرفت و هری کین از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

البته روی کین و یان رایت که در شبکه ITV به عنوان کارشناس تلویزیونی حضور پیدا کرده بودند، اعتقاد داشتند که تصمیم داور خیلی سختگیرانه بوده چرا که حتی در تصاویر آهسته نیز مشخص نبوده که آیا توپ به دست روسی اصابت کرده یا نه چرا که در این صحنه حتی جهت توپ هم تغییری نداشت. کین سه گل دیگر هم در نیمه اول زد و در نهایت انگلیس با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.

4125