عکس؛ بکام، کاسیاس و بوتراگوئنو با پیراهن کنونی رئال مادرید

عکس؛ بکام، کاسیاس و بوتراگوئنو با پیراهن کنونی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه توییتر رئال مادرید از فرصت وقفه بازیهای ملی استفاده کرده است تا به نوعی هواداران را سرگرم کند.

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر رئال مادرید تصاویری فتوشاپی از اسطوره های رئال مادرید نظیر ایکر کاسیاس، امیلیو بوتراگوئنو و دیوید بکام منتشر کرده است که پیراهن های فصل جاری رئال مادرید را به تن دارند. 

کاسیاس که دو سال و نیم پیش به خاطر مشکل قلبی از فوتبال بازنشسته شد، پیراهنی را به تن دارد که تیبو کورتوا در این فصل به تن کرده است. کاسیاس در سال 2015 پس از 25 سال از رئال مادرید جدا شد و به پورتو رفت که چهار سال در تیم پرتغالی بازی کرد.

امیلیو بوتراگوئنو بازیکنی چابک و تکنیکی در دهه 90 در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حال حاضر به عنوان مدیر روابط عمومی رئال مادرید فعالیت می کند. بوترا به خاطر گلهای تکنیکی و خاصش در یادها مانده که زوج فوق العاده ای را هم در کنار هوگو سانچز در خط حمله رئال مادرید تشکیل داده بود.

دیوید بکام هر چند که از نظر افتخارات و جام در رئال مادرید موفق نبود اما یکی از اعضای کلیدی نسل کهکشانی های رئال مادرید بود که در درآمدزایی و فروش پیراهن رئال مادرید در آن زمان نقش مهمی داشت و در حال حاضر نیز نقش مدیر باشگاه اینتر میامی را دارد.

4125