نکیسا: به سوریه پشت محوطه جریمه خطا ندهید

نکیسا: به سوریه پشت محوطه جریمه خطا ندهید

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: توصیه‌ام به بازیکنان تیم ملی در بازی با سوریه این است که به حریف پشت محوطه جریمه خطا ندهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی در کشور اردن به مصاف تیم سوریه می‌رود. ایران در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و سوریه با ۲ امتیاز قعرنشین است.

نیما نکیسا دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این دیدار گفت: سوریه تیم محکم و استخوان داری است و نباید این تیم را دست کم بگیریم. در بازی با لبنان، لطف خدا شامل حال ما شد و در روزی که می‌توانستیم شکست بخوریم، برنده از زمین خارج شدیم. رفتار حرفه‌ای بسیاری از ملی پوشان از جمله سردار آزمون و واکنش او باعث شد سریع به بازی برگردیم و به گل برسیم.

نکیسا افزود: سوریه تیمی فیزیکی است و شاید برای گرفتن انتقام بازی رفت از ایران به زمین بیاید. آنها احتمالاً تدافعی بازی می‌کنند و چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارند. توصیه ام به بازیکنان تیم ملی این است که اطراف محوطه جریمه به سوریه خطا ندهند.

وی خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم تیم ملی با کسب سه امتیاز این بازی را به اتمام برساند و گام بلندی برای صعود به جام جهانی بردارد. به نظرم از همین حالا می‌توان گفت تیم ملی به جام جهانی می‌رود ولی برد در بازی با سوریه باعث می‌شود ۸۰ درصد به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شویم.

۴۱۵۴