هدف جدید ژاوی مشخص شد: مهاجم 19 ساله و 40 میلیونی

هدف جدید ژاوی مشخص شد: مهاجم 19 ساله و 40 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم آدیمی به یکی از ارزشمندترین جواهرات در بازار نقل و انتقالات بین المللی تبدیل شده است و اسپورت 1 گزارش داده است که بارسا با دقت شرایط جذب وی را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، این رسانه گزارش داده است که بازیکن سالزبورگ مورد هدف ژاوی هرناندز قرار گرفته است. اسپورت 1 گزارش داده است که بارسا به زودی با پیشنهادی 40 میلیونی به باشگاه اتریشی به سراغ جذب مهاجم 19 ساله آلمانی خواهد رفت.

آدیمی در این فصل در ردبول سالزبورگ پانزده گل زده و دو پاس گل داده است که خودش را برای گام بعدی دوران فوتبالش آماده می کند. این بازیکن که تجربه حضور در آکادمی بایرن مونیخ را دارد، می تواند به مهاجم فیکس بارسا در سالهای اخیر تبدیل شود. بارسا سعی می کند که بازیکنان جوان را با قیمتی معقول بخرد چرا که از نظر مالی توان خرید کهکشانی های گرانقیمت را ندارند.

البته بارسا تنها مشتری کریم آدیمی نیست چرا که گفته می شود که دورتموند نیز برای خرید وی پیشنهاد داده است. البته دورتموند برای خرید این بازیکن فقط 35 میلیون یورو پیشنهاد داده است و پیشنهاد مالی بارسا بیشتر بود. یوونتوس، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیگر تیم هایی هستند که شرایط جذب آدیمی را دنبال می کنند.

4125