شمسایی: فرقی نمی‌کند کاکائو یا بیسکویت سرمربی تیم ملی فوتسال شوند

شمسایی: فرقی نمی‌کند کاکائو یا بیسکویت سرمربی تیم ملی فوتسال شوند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال، گفت: فرقی ندارد چه کسی سرمربی شود. مهم این است تیم ملی به سرمنزل مقصود برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، فدراسیون فوتبال باید به زودی تکلیف تیم ملی فوتسال کشورمان را مشخص کند و یا «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» را در سمت خود ابقا کرده و یا سرمربی جدیدی را معرفی کند.

در این چند وقت اخیر گزینه‌های متعددی برای هدایت تیم ملی مطرح شده که جدیدترین آن‌ها ریکاردو سوبرال ملقب به «کاکائو» است. او هم اکنون هدایت تیم ملی فوتسال کویت را بر عهده دارد و تیم کنونی قزاقستان نیز تحول خود را مدیون این مربی برزیلی است.  

کاکائو برای برگزاری یک دوره کلاس دو روزه به جهت دانش‌افزایی مربیان و مدرسان فوتسال به ایران سفر می‌کند و همین موضوع باعث شده تا شایعه سرمربی شدن او در ایران قوت بگیرد.

از این رو به سراغ اسطوره فوتسال کشورمان رفتیم تا نظر او را در این خصوص جویا شویم. «وحید شمسایی» در این خصوص گفت: نمی‌دانم این اسم‌ها به چه نحوی مطرح می‌شود اما شاید دوستان به دنبال این اتفاق باشند. مهم نیست که کاکائو یا بیسکویت و یا هر شخص دیگری سرمربی تیم ملی شوند، مهم این است که تیم ملی فوتسال به سر منزل مقصود برسد. 

وی ادامه داد: باید یک اتفاق جدید برای تیم ملی رخ دهد حتی اگر بخواهیم تاوان آن را بدهیم. ژاپن این کار را کرد و یک جام جهانی را از دست داد اما همه تغییر نسل این تیم و کیفیت آن‌ها را در جام جهانی دیدند. باید برای این کار یک برنامه جدید داشته باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص خطر از دست رفتن دیدار تدارکاتی ایران با ایتالیا، بیان کرد: معتقدم وقتی قرار است اتفاق خوبی برای تیم بیفتد، باید سفت و محکم به آن بچسبیم و نگذاریم از دست رود. این اتفاق مانند ماست یا نوشابه خریدن از مغازه نیست که یادمان برود و به مغازه بعدی برویم. نه، اینطور نیست. باید برای بازی‌های تدارکاتی خود برنامه‌ریزی کنیم و برای سه سال بعد نیز برنامه داشته باشیم. 

شمسایی افزود: نباید اجازه دهیم اتفاق بازی‌های دوستانه با آرژانتین، برزیل و اسپانیا تکرار شود. با این اتفاق به آبروی ما صدمه وارد می‌شود. 

وی در خصوص تاخیر در تعیین تکلیف تیم ملی فوتسال نیز، گفت: انشاالله تیم ملی فوتبال در دیدار امروز با سوریه یک برد شیرین کسب کند تا ذهن مسوولان ما از این موضوع آزاد شود و بتوانند تصمیم خوبی در خصوص فوتسال بگیرند.

7474