عکس؛ گلزن صربستان، رونالدو را با قوطی «کوکاکولا» مسخره کرد!

عکس؛ گلزن صربستان، رونالدو را با قوطی «کوکاکولا» مسخره کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر میتروویچ زننده گل صعود صربستان به جام جهانی با غلبه بر پرتغال، با در دست گرفت یک بطری کوکاکولا به تمسخر کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که رونالدو علاوه بر شکست از نوشیدنی های گازدار و حاوی مواد قندی نیز متنفر است. مهاجم منچستریونایتد گفته بود که از نوشیدن کوکاکولا متنفر است. در حقیقت رونالدو در یورو 2020 در زمانی که در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی از حاضران خواست تا به جای کوکاکولا، آب بنوشند به شدت خبرساز شده بود. حرکت رونالدو به شدت به شرکت کوکا کولا ضربه زد که در همان زمان گفته شد که این شرکت با افت 5.2 میلیون پوندی سهامش مواجه شده است اما حالا به نظر می رسد که میتروویچ یک تنه انتقام این شرکت معروف را از رونالدو گرفته است!

مهاجم صربستانی در دقایق پایانی بازی یکشنبه گلزنی کرد تا پرتغال را به پلی آف بفرستد و رونالدو را به شوک فرو ببرد. میتروویچ در پایان بازی به سمت هواداران تیم مهمان رفت و یک بطری کوکا کولا در دستش گرفت تا هم از صعود تیمش خوشحالی کند و هم رونالدو را مورد تمسخر قرار بدهد.

رونالدوی 36 ساله حالا باید تلاش کند تا در مرحله پلی آف صعود تیمش به جام جهانی را قطعی کند آن هم در حالی که به نظر می رسد که این تورنمنت احتمالا آخرین تورنمنت ملی او خواهد بود.

4125