تفاوت لوو و فلیک از دید ماتئوس/ پیش‌بینی اسطوره از عملکرد ژرمن‌ها در جام‌جهانی

تفاوت لوو و فلیک از دید ماتئوس/ پیش‌بینی اسطوره از عملکرد ژرمن‌ها در جام‌جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره ژرمن ها به تیم هانسی فلیک امید زیادی بسته و تفاوت این مربی با مربی قبلی مانشافت را شرح داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی RTL، تیم ملی آلمان بعد از روزهای نسبتا ضعیف با یواخیم لوو، حالا با هانسی فلیک به دوران طلایی خود در سال ۲۰۱۴ نزدیک شده است. لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن ها درباره سرمربی جدید مانشافت و تفاوت او با یوآخیم لوو چنین می‌ گوید:

"ما مدت زیادی است که می‌ دانیم که فوتبال آلمان بد نیست. ما بازیکنان ملی‌ پوشی داریم که تجربه بالایی دارند و در فوتبال اروپا به موفقیت‌ های بزرگی رسیده‌ اند. فقط یواخیم لوو نمی‌ دانست تیم را چگونه درون زمین شکل دهد. حالا فلیک این مشکل را حل کرده و اشتیاق بازیکنان را به آن‌ ها باز گردانده است."

ماتئوس ادامه می‌ دهد:

"ما حالا از آلمان نمایش‌ هایی را می‌ بینیم که مدت زیادی فراموش شده بودند. آلمان حالا تا لحظات پایانی پر فشار بازی می‌ کند. ژرمن‌ ها حتی بعد از رسیدن به نتیجه باز هم به تلاش ادامه می دهند. تیم حالا خواسته فلیک را اجرا می‌ کند. خواسته فلیک این است که تا آخرین لحظه به تماشاگران یک فوتبال جذاب ارائه دهید. مانشافت بار دیگر هواداران را خوشحال کرده است."

قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و شانس آلمان می‌ گوید:

"بله قطعا به سال آینده امید دارم. جام جهانی یک اتفاق بسیار بزرگ است. باور دارم که این تیم همه را شگفت‌ زده می‌ کند. ما می‌ توانیم نتایج متفاوتی نسبت به دو تورنمنت دیگر داشته باشیم."

9404