عکس؛ فن خال و هدایت تمرین هلند از درون یک ماشین گلف!

عکس؛ فن خال و هدایت تمرین هلند از درون یک ماشین گلف!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز فن خال به عنوان یکی از مربیان سختگیر فوتبال هلند شناخته می شود اما تمرین اخیر این تیم را از درون یک ماشین مخصوص بازی گلف، هدایت کرد!

به گزارش فوتبالی، فن خال موفقیت های زیادی در دوران فوتبالش داشته است اما بسیاری از چیزهایی که از او در یادها مانده مربوط به واکنش های خشم آلود و کارتونی او بوده است. به طور مثال مربی هلندی در دوران حضورش در منچستریونایتد بارها با مربیان دیگر نظیر آرسن ونگر درگیر شده بود. مربی هلندی حالا دوباره هدایت تیم ملی هلند را به عهده گرفته و امیدوار است که مسیر صعود تیمش به جام جهانی را نهایی کند. هلند البته برای تثبیت حضور در جام جهانی قطر به پیروزی در بازی سه شنبه مقابل نروژ نیاز دارد.

مربی 70 ساله اما در حین سوار شدن به دوچرخه باعث مصدومیت خودش شده بود و مجبور بود که با ویلچر در تمرینات اخیر حضور پیدا کند. فن خال اما برای این که راهکاری پیدا کند تا تمرینات را به شکل بهتری زیر نظر بگیرد، از یک ماشین مخصوص بازی گلف استفاده کرد!

فن خال به علت مصدومیتش حتی نتوانست در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کند و از طریق نرم افزار زوم با خبرنگاران گفتگو کرد.  در حقیقت فن دایک در اتاق کنفرانس حضور داشت و مربی اش از طریق تماس تصویری با خبرنگاران صحبت کرد.

4125