متخصص 16 ساله دریبل، رئال مادرید را انتخاب کرد

متخصص 16 ساله دریبل، رئال مادرید را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به سیاست جذب پدیده های جوان فوتبال دنیا ادامه می دهد و به نظر می رسد که الوارو لیوا پدیده جدید فوتبال اسپانیا است که راه حضور در رئال مادرید را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 16 ساله باشگاه آلگسیراس تصمیم گرفته است که با رئال مادرید قرارداد ببندد و پیشنهاد حضور در تیم هایی نظیر اتلتیکو مادرید، سویا، بتیس و ویارئال را رد کرده است. در حقیقت این بازیکن تصمیم گفته که مسیری جدید را برای آینده اش انتخاب کند و در زمستان یا تابستان آینده به آکادمی رئال مادرید ملحق خواهد شد.

آلوارو لیوا فصل گذشته اولین حضورش را در تیم آلگسیراس در لیگ دسته سه اسپانیا داشته و در این فصل مقابل کاستیا نیز بازی کرده است. آلگسیراس در خط حمله بازی می کند که در این فصل دوازده بازی داشته که مجموعا 843 دقیقه بازی کرده و یک گل زده است.

آلگسیراس سرعت و تکنیک بالایی دارد و توان بالایش در زمینه دریبل زنی باعث شده تا برخی لقب "پادشاه دریبل" را برای او انتخاب کنند. این مهاجم از تیم های مختلف فوتبال اسپانیا پیشنهاد داشته اما به نظر می رسد که برای ادامه رشد خود تصمیم گرفته که راهی آکادمی رئال مادرید شود که این اتفاق ممکن است که در پنجره نقل و انتقالات بعدی در زمستان رخ بدهد.

4125