رکورد 113 ساله و ویژه‌ای که هری کین آن را شکست

رکورد 113 ساله و ویژه‌ای که هری کین آن را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی انگلیس در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه 10 بر صفر سن مارینو را شکست دهد و بدین ترتیب راهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر شود و اکنون باید دید که انگلیس در جام جهانی سال آینده چه عملکردی در قطر خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اما ویژه ترین چهره تیم ملی انگلیس در بازی مقابل سن مارینو، هری کین بود که توانست 4 گل به ثمر برساند و اصطلاحا پوکر کند و بدین ترتیب نشان دهد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. او که در بازی قبلی تیم ملی انگلیس هم هت‌تریک کرده بود این بار مقابل سن مارینو پا را فراتر گذاشت و 4 گل به ثمر رساند و رکورد های ویژه ای را ثبت کرد.

هری کین تبدیل به اولین بازیکن انگلیسی شد که از سال 1957 در دو بازی پشت سر هم برای تیم ملی انگلیس هت‌تریک می کند و از طرفی او اولین بازیکنی است که از سال 1993 حداقل 4 گل در یک بازی برای انگلیس به ثمر می رساند.

اما رکورد 113 ساله ای که هری کین آن را شکست مربوط به این می شود که هری کین اکنون در سال میلادی جاری 13 گل ملی به ثمر رسانده است و این تعداد بیشترین تعداد گلی است که یک بازیکن توانسته در تیم ملی انگلیس در یک سال بزند.

1470