عکس خاصی که مسی که پیش از بازی با برزیل منتشر کرد؛ تمرکز زیر آفتاب!

عکس خاصی که مسی که پیش از بازی با برزیل منتشر کرد؛ تمرکز زیر آفتاب!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و برزیل از ساعت 3 بامداد چهارشنبه 26 آبان ماه به وقت ایران به مصاف هم می روند و این بازی در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، دیدار برزیل و آرژانتین همواره یک دیدار حیثیتی در منطقه آمریکای جنوبی بوده است و مردم هر دو کشور و همچنین طرفداران این دو تیم، به جدال رو در روی این تیم ها اهمیت زیادی داده اند. لغو بازی برزیل و آرژانتین با ریختن تعداد پلیس درون زمین در بازی قبلی که در برزیل برگزار می شد، هنوز در اذهان مانده است و همان قضیه می تواند حساسیت این بازی را دو چندان کند و توجه ها را به طور ویژه ای به آن جلب کند. در فینال کوپا آمریکای اخیر هم این دو تیم به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی آرژانتین با تک گل دی ماریا موفق شد برزیل را شکست دهد و قهرمان شود.

مسی که حرف و حدیث های زیادی پیرامون حضور و یا عدم حضورش در این بازی مطرح بود، با انتشار تصویر خاصی از خود در تمرینات آرژانتین و در حالی که با قرار دادن صورتش رو به آفتاب تمرکز خاصی دارد، نشان داد که به نوعی برای این بازی آماده است.

1470