صحبت‌های مانچینی پس از عدم صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی

صحبت‌های مانچینی پس از عدم صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، علیرغم ناکامی در صعود مستقیم، امید زیادی به قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم ایتالیا و ایرلند شمالی از آخرین دیدار گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند و با این نتیجه، ایتالیا با 16 امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت و حالا باید در پلی آف شانس خود را برای صعود به جام جهانی امتحان کند. 

به نقل از سایت گل، در حالی که بسیاری حدس می‌زدند قهرمان یورو 2020 صعود آسانی به جام جهانی خواهد داشت، اما مردان مانچینی قادر به انجام این کار نبودند. با این حال سرمربی سابق اینتر و منچسترسیتی پس از پایان بازی به RAI Sport گفت: "دیگر نمی‌توانیم کاری راجع به آن بکنیم. در ماه مارس باید در پلی آف بازی کنیم و با تمام وجود در آن بازی تلاش خواهیم کرد. در حال حاضر در گلزنی، حفظ توپ و خلاقیت مشکل داریم. ایرلند شمالی در لاک دفاعی فرو رفته بود و نتوانستیم به سد دفاعی آن‌ها نفوذ کنیم. ناراحت کننده است، زیرا ما باید زودتر از این‌ها کار را تمام می‌کردیم. باید از نظر روانی ریکاوری کنیم. دو پنالتی در دو مقطع حساس از دست دادیم.با این حال امیدوارم که در جام جهانی حضور داشته باشیم و قهرمان شویم."

4416