قابی ماندگار برای انگلیس در شب صعود به جام جهانی با دو رقمی کردن حریف

قابی ماندگار برای انگلیس در شب صعود به جام جهانی با دو رقمی کردن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس موفق شد در خانه حریف با نتیجه 10 بر صفر سن مارینو را شکست دهد و بدین ترتیب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست بیاورد و اکنون باید دید که انگلیسی ها چه برنامه هایی برای جام جهانی سال آینده خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، انگلیس برای صعود به جام جهانی و در واقع نهایی کردن و به دست آوردن بلیط قطر یک شب رویایی را مقابل سن مارینو سپری کرد به طوری که توانست 10 گل به ثمر برساند و هیچ گلی هم دریافت نکند و بدین ترتیب با دو رقمی کردن حریف خود راهی جام جهانی شود. هری کین در این بازی یک شب ویژه را پشت سر گذاشت و توانست 4 گل به ثمر برساند و اصطلاحا پوکر کند و نام خود را در این شب ماندگار برای تیم ملی انگلیس در یاد ها ثبت کند.

شاید دیدن اسکوربرد ورزشگاه در دقایق پایانی بازی همان قاب ماندگاری باشد که از لحظه صعود تیم ملی انگلیس به جام جهانی 2022 قطر بتوان آن را ثبت کرد. انگلیسی ها با دو رقمی کردن و زدن 10 گل به حریف بلیط قطر را به دست آورده اند و انتظارات از انگلیس در جام جهانی آینده بالا خواهد بود و باید دید که نایب قهرمان رقابت های یورو در جام جهانی سال آینده چه عملکردی خواهد داشت.

1470