ادووکات: آماده ایم که از کره امتیاز بگیریم

ادووکات: آماده ایم که از کره امتیاز بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی - دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق از آمادگی تیمش برای رویارویی با کره جنوبی سخن به زبان آورد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال عراق در ششمین دیدار خود از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی، به مصاف کره جنوبی می رود. ورزشگاه ثانی بن جاسم، استادیوم خانگی تیم الغرافه فردا میزبان دیدار دو تیم است و مربی عراق اعتقاد دارد که می تواند از حریف قدرتمندش امتیاز بگیرد.

دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق روز دوشنبه در نشست خبری پیش از این بازی گفت: این دومین بازی ما در طول حضورمان در دوحه است و کاملا آماده هستیم. یک هفته است که خود را آماده کرده ایم و امیدواریم که به خوبی در زمین ظاهر شویم و روند صعودی را که در آخرین بازی ما مقابل سوریه مشهود بود، ادامه دهیم.

وی افزود: با وجود اینکه کره جزو بهترین تیم های قاره است و سختی تقابل را می دانیم اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد بنابراین تمرکز ما روی کسب نتیجه مثبت است.

وی در خصوص دیدار رفت و امیدواری به کسب امتیاز دوباره از کره اظهار داشت: در بازی رفت خوب کار کردیم و با تساوی از زمین خارج شدیم. همه حریفان را آنالیز می کنیم و خودمان را برای هر مسابقه آماده می کنیم.

وی ادامه داد: نکته مثبت این است که ما متوجه پیشرفت در سطح عملکرد فنی تیم هستیم و این عزم ما را برای حرکت رو به جلو افزایش می دهد.

ادووکات با ابراز خرسندی از همکاری با فدراسیون فوتبال عراق و آمادگی این اتحادیه برای فراهم کردن همه عوامل لازم جهت موفقیت، از عزم و استقامت بازیکنان و همه افراد حاضر در کاروان تیم قدردانی کرد.

1470