سردار بمب انرژی اردو برای روحیه بخشی به دیگر ملی پوشان

سردار بمب انرژی اردو برای روحیه بخشی به دیگر ملی پوشان

پایگاه خبری فوتبالی- با انگیزه‌ترین مهره تیم ملی در آخرین تمرین پیش از بازی مقابل سوریه سردار آزمون بود.

به گزارش فوتبالی، سردار در جدال قبلی با لبنان، یک گل حساس را به ثمر رساند تا تیم ملی با روحیه ای که بعد از این گل به دست آورد توانست روی کار خوب تیمی گل برتری را نیز به ثمر برساند تا 3 امتیاز حساس این بازی را کسب کند.

او که نمایش خوبی مقابل لبنان داشت و اگر بدشانس نبود می توانست تعداد گل های خود را مقابل این تیم حتی افزایش دهد باانگیزه‌های بسیار زیادی روبه‌روی سوریه قرار می‌گیرد تا نمایش های خوب خود را در خط حمله تیم ملی تکرار کند. او با خنده های امروز در تمرینات نشان می دهد که آماده است تا دوباره به بهترین فرم ممکن در ترکیب تیم ملی به میدان برود.

آزمون مقابل لبنان یک صحنه مهم را هم رقم زد او بعد از زدن گل اول به جای شادی و هدر دادن زمان، توپ را در میانه میدان کاشت و تیم ملی را برای رفتن به سراغ پیروزی تهییج کرد تا نشان دهد فقط خواهان نباختن در آن مسابقه نبود، او می‌خواست ایران برنده بازی قبلی مقابل لبنان باشد و در نهایت تیر خلاص را احمد نوراللهی به لبنانی‌ها شلیک کرد.

 سردار که در عکس های منتشر شده از تمرین تیم ملی نشان می دهد بمب انرژی است و طرفداران تیم ملی امیدوارند فردا چنین قابهایی از بازیکنی ببینند که افشین قطبی در گفت و گو با فوتبال برتر اعلام کرد او یک مهاجم درجه یک است.

7655