از فنایی تا لک و رادو؛ تلاش سه‌جانبه برای اولین کلین‌شیت پرسپولیس (عکس)

از فنایی تا لک و رادو؛ تلاش سه‌جانبه برای اولین کلین‌شیت پرسپولیس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس این روزها سخت مشغول تمرین دادن به دروازه‌بانان خود است تا قرمزها بدون گل خوردن زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سرخ‌ها در چهار مسابقه ابتدایی فصل چهار بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند که سه بار آن زمانی بوده که بازی مساوی دنبال می‌شده و گل خوردن پرسپولیس، چالش بزرگی برای سرخ‌ها به وجود آورده است.

پس از تعطیل شدن لیگ به خاطر فیفادی پرسپولیسی‌ها فرصت مناسبی پیدا کردند تا تمرینات ویژه‌ای برای دروازه‌بانان خود در نظر بگیرند. یحیی دو گلر خود را به داوود فنایی سپرده تا در نهایت دروازه‌بان اصلی خود برای دیدار با مس رفسنجان در هفته پنجم را پیدا کند.

سرخ‌ها برای جبران امتیازات عقب افتاده باید ابتدا مشکل کلین شیت نکردن را حل کنند و برای دربی هفته هشتم با گلری مطمئن و آماده به زمین بروند. شاید وقفه ایجاد شده در لیگ به پرسپولیس کمک کند تا طلسم کلین شیت نکردن‌های خود را بشکند. این روزها علاوه بر نظارت یحیی، فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، به همراه لک و رادو تلاش ویژه‌ای برای حل این مشکل می‌کنند و باید دید کدام دروازه‌بان مقابل مس به میدان خواهد رفت.

6641