حال کره و سون خیلی خوب است (عکس)

حال کره و سون خیلی خوب است (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کره‌ای ها با روحیه‌ای بسیار بالا در قطر تمرین کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کره جنوبی با هدایت بنتو فردا ششمین بازی مرحله نهایی مقدماتی خود را مقابل عراق در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه برگزار می کند. این تیم در حال حاضر با 3 برد، 2 مساوی و 11 امتیاز بعد از ایران (13 امتیاز) در مکان دوم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد. عراق هم با 4 امتیاز در رده چهارم است.

کره ای ها با روحیه ای بسیار بالا به استقبال این بازی خارج از خانه می روند که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. آنها بعد از پیروزی مقابل امارات و با توجه به شرایط جدول شانس صعود بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا روحیه و اعتماد به نفس زیادی داشته باشند.

در اولین تمرین رسمی بعد از حضور در دوحه، بازیکنان تیم ملی کره جنوبی در السیلیه دوحه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. آنها بعد از انجام ریکاوری، خستگی سفر طولانی را از تن خارج کرده و آماده بازی با عراق هستند. یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال کره (KFA) که در حال تماشای تمرینات تیم بود، گفت: قطعاً چون عملکرد اخیر خوب بوده، روحیه بازیکنان خوب است و فضای کلی تیم روشن‌تر شده است.

کره جنوبی شروع خوبی در مسابقات نداشت اما رفته رفته بهتر شد و پس تساوی با ایران و پیروزی مقابل امارات جایگاه دومی خود را که برای صعود کافی است، تحکیم کرد. آنها بعد از این که از ورزشگاه آزادی، جایی که همیشه برایشان جهنم بوده، به سلامت عبور کردند اینک به دنبال شکست دادن عراق در قطر هستند.

کره با بنتو طی 9 بازی، 6 برد، 2 تساوی و 1 باخت به ثبت رسانده است. به جز شکست مقابل ژاپن (3-0) در دیدار دوستانه آن ها هیچ شکستی نداشته اند. شاگردان بنتو در مرحله دوم مقدماتی هم با 8 برد و 4 مساوی، متحمل هیچ شکستی نشده بودند.

سون هیونگ مین، ستاره شماره یک کره ای ها نیز مثل دیگر هم تیمی هایش روحیه بسیار بالایی دارد. او این روزها در اردوی تیم ملی، لبخند به لب دارد و به عنوان بزرگتر و سوپراستار تیم هوای بازیکنان جوان را دارد و از شوخی هم دوری نمی کند؛ سون در حاشیه تمرین در حالی که مین جائه کیم در حال مصاحبه بود با شوخی جلوی دوربین خطاب به هم تیمی اش گفت: بس نیس؟ تا کی میخوای مصاحبه کنی؟!"

بنتو خرسند از این جو مثبت، امیدوار است تا تیمش با غلبه بر عراق یک گام دیگر به جام جهانی قطر نزدیک تر شود. کره بعد از بازی با عراق، در بازی های هفتم و هشتم با لبنان و سوریه دیدار خواهد کرد.

6641