سوریه برای سرلک خوش‌یمن هست و نیست!

سوریه برای سرلک خوش‌یمن هست و نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ملی‌پوش پرسپولیس انگیزه زیادی دارد تا دوباره در ترکیب ایران قرار بگیرد و مقابل سوریه بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در حالی نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه را برگزار کرد که دراگان اسکوچیچ برای نخستین بار تصمیم گرفته بود میلاد سرلک را در ترکیب قرار بدهد و در کنار احمد نوراللهی به‌عنوان هافبک‌های دفاعی استفاده کند.

میلاد سرلک که با بازی‌های خوب خود در پرسپولیس به تیم ملی رسید، پس از دو بازی مقابل کامبوج و عراق، در دیدار رفت مرحله انتخابی جام جهانی برابر سوریه به ترکیب اضافه شد، اما یک آسیب دیدگی جدی اجازه نداد این بازیکن تا پایان در زمین بماند و مجبور شد در دقیقه ۳۱ جای خود را به سعید عزت‌اللهی بدهد.

سرلک بازی مقابل عراق را بخاطر مصدومیت از دست داد، در دو دیدار برابر کره جنوبی و امارات به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در بازی با لبنان هم به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود ولی در تمرینات روزهای اخیر با انگیزه زیادی تمرین کرده و امیدوار است با جلب نظر اسکوچیچ دوباره فرصت حضور در زمین را دست بیاورد.

البته این هافبک دفاعی تیم ملی کار سختی برای رسیدن به جمع ۱۱ نفر اصلی دارد چراکه در حال حاضر نوراللهی و عزت‌اللهی هماهنگی خوبی پیدا کرده‌اند و بعید است اسکوچیچ به این زوج خط میانی دست بزند، اما با این وجود میلاد سرلک سعی دارد در تمرینات شرایط خوبی داشته باشد تا فرصت انجام ششمین بازی ملی را نیز به دست بیاورد.

6641