پس از شکستن رکورد رونالدو؛ لواندوفسکی در پی عبور از رکورد مسی!

پس از شکستن رکورد رونالدو؛ لواندوفسکی در پی عبور از رکورد مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم گلزن لهستانی باواریایی ها که به شکستن رکوردها در زمینه های مختلف مشغول بوده و اصلا به این کار مشهور است، به دنبال رکوردشکنی اخیر خود و پشت سر گذاشتن فوق ستاره‌ی پرتغالی، حالا در پی عبور از فوق ستاره‌ی آرژانتینی و رکورد این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی پوش لهستانی بایرن مونیخ بعد از رسیدن به رکورد کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستر یونایتد، هم اکنون نیم نگاهی نیز به رکورد لیونل مسی، مهاجم سابق بارسلونا و فعلی پاریسن ژرمن و شکستن آن دارد.

طبق این گزارش، با دو گلی که روبرت لواندوفسکی در ترکیب تیم ملی فوتبال لهستان برابر آندورا در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به ثمر رساند، این ماشین گلزنی باواریایی ها به عنوان نخستین بازیکن توانست در سال 2021 به تعداد شصت و دو گل به ثمر رسانده برسد.

روبرت لواندوفسکی بعد از کریستیانو رونالدو به نخستین بازیکنی تبدیل می شود که از سال 2014 به این طرف موفق می شود بیش از شصت گل به ثمر برساند. فوق ستاره‌ی پرتغالی در آن سال موفق شده بود که شصت و یک گل به ثمر برساند.

گلزن تیم ملی فوتبال لهستان هنوز حداقل 10 بازی دیگر فرصت دارد و قطعا نیم نگاهی نیز به رسیدن و عبور از رکورد گلزنی لیونل مسی دارد. فوق ستاره‌ی آرژانتینی و کاپیتان آلبی سلسته با زدن نود و یک گل، رکورددار گلزنی در طول مدت زمان یک فصل کامل فوتبالی است.

9404