تمایل میلان به جذب محمد علی چو، وینگر رکوردشکن لیگ یک فرانسه

تمایل میلان به جذب محمد علی چو، وینگر رکوردشکن لیگ یک فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های کشور فرانسه از علاقه و تمایل باشگاه آث میلان ایتالیا به یکی از بازیکنان شاغل در لیگ یک فرانسه یا همان لوشامپیونه خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ چاپ فرانسه، مدیریت باشگاه میلان ایتالیا همچنان به تحت بررسی قرار دادن بهترین استعدادهای جوان در لیگ کشور فرانسه ادامه می دهد.

بر اساس گزارش این رسانه فرانسوی، توجه‌ مقامات روسونری معطوف به محمد علی چو، وینگر نوجوان و هفده ساله‌ی باشگاه انگرز فرانسه شده است. این بازیکن نوجوان اخیرا به عنوان نخستین بازیکنی معرفی شده که متولد سال 2004 میلادی بوده و توانسته در لیگ یک فرانسه یا همان لوشامپیونه گلزنی کند.

قرارداد محمد علی چو در ژوئن سال 2023 میلادی با باشگاه فرانسوی به پایان می رسد و این موضوع، توسط نمایندگان چندین باشگاه برتر اروپایی دنبال می شود که باشگاه ایتالیایی آث میلان نیز در بین آن ها قرار دارد.

این منبع فرانسوی همچنین اضافه می کند که روسونری، استعدادیاب خود را به ورزشگاه دس آلپس فرستاده تا عملکرد این مهاجم در دیدار تیم ملی زیر بیست و یک ساله های فرانسه برابر ارمنستان را بررسی کند؛ دیداری که با پیروزی هفت بر صفر فرانسه به پایان رسید.

همچنین لازم به ذکر است که باشگاه انگرز در وضعیت اقتصادی نامناسبی به سر می برد و بر این اساس، فروش این وینگر نوجوان در بازار نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو دور از ذهن نیست و پائولو مالدینی به دقت شرایط را زیر نظر دارد.

9404