حرکت چراغ خاموش میلان برای جایگزینی ملی‌پوش پرتغالی لیل با کسیه

حرکت چراغ خاموش میلان برای جایگزینی ملی‌پوش پرتغالی لیل با کسیه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مقامات باشگاه آث میلان ایتالیا، ملی پوش پرتغالی تیم لیل فرانسه را برای حضور در سن سیرو زیر نظر گرفته اند و البته این موضوع، چند دلیل واضح هم دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ روز دوشنبه، باشگاه میلان ایتالیا رناتو سانچز، ملی پوش پرتغال از باشگاه لیل فرانسه را به عنوان یک هدف اصلی برای جایگزینی فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی خود انتخاب کرده است. هر چه زمان بیشتر می گذرد، احتمال جدایی فرانک کسیه از جمع شاگردان استفانو پیولی طی انتقالی رایگان در بازار نقل و انتقالاتی تابستان آینده محتمل تر از قبل می شود و بر همین اساس، مدیریت روسونری قصد دارد دقیقاً همانند جذب سریع مایک ماینان، دروازه بان فرانسوی به عنوان جایگزین جیانلوئیجی دوناروما، آمادگی لازم را داشته باشد.

جایگزین هافبک ساحل عاجی روسونری نیز احتمالا از همان باشگاهی خواهد بود که رافائل لیائو، مایک ماینان جذب و تیاگو ژالو به آن ها فروخته شده است و این موضوع، اثباتی برای وجود روابط عالی و متقابل باشگاه میلان با لیل می باشد و از سوی دیگر، خورخه مندس نیز به عنوان مدیر برنامه های رافائل لیائو و رناتو سانچز، روابط بسیار خوبی با مدیریت باشگاه میلان دارد.

قرارداد رناتو سانچز، ملی پوش پرتغالی لیل در ژوئن 2023 با این باشگاه فرانسوی به پایان می رسد و این بازیکن حالا پس از کسب تجربه‌ی قهرمانی در لیگ یک فرانسه به همراه لیل، می خواهد چالشی جدید را در دوران حرفه ای خود تجربه کند و از طرف دیگر، خورخه مندس، مدیر برنامه های ملی پوش پرتغالی نیز قصد دارد تا موکل خود را به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل کند.

در پایان این گزارش، اضافه شده که روسونری به صورت چراغ خاموش در حال کار بر روی این معامله می باشد اما قطعا پیش از این، تماس هایی با خورخه مندس گرفته شده است. باشگاه های یوونتوس و آ اس رم نیز به جذب این بازیکن سابق بنفیکا علاقمند هستند.

9404