عکس؛ ستاره نیجریه‌ای و مربی انگلیسی یاد حرکات بامزه گذشته را زنده کردند

عکس؛ ستاره نیجریه‌ای و مربی انگلیسی یاد حرکات بامزه گذشته را زنده کردند

پایگاه خبری فوتبالی - سم آلردایس و جی جی اوکوچا روز گذشته در استادیوم دانشگاه بولتون با هم ملاقات کردند تا در یک بازی خیریه با حضور اسطوره های باشگاه بولتون حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، بعد از آن که بازیکن سابق نیجریه در این بازی گلزنی کرد، به سمت خط کنار زمین رفت تا با مربی سابقش آلردایس جشن بگیرد. این دو که دوستان صمیمی همدیگر هستند، حرکات موزون و بامزه قدیمی را در کنار هم تکرار کردند.

در این مراسم شمار زیادی از ستارگان سابق باشگاه بولتون حضور پیدا کردند. بولتون در فصل 05-2004 زیر نظر آلردایس به رتبه ششم لیگ انگلیس رسید و برای اولین بار در تاریخش سهمیه حضور در مسابقات اروپایی را به دست آورد. بسیاری از ستارگان آن فصل نظیر کوین دیویس، ایوان کمپو و استلیوس در این بازی حضور داشتند. آلردایس در سال 2001 به صعود بولتون به لیگ انگلیس نیز کمک کرده بود.

هواداران بولتون از این بازی حسابی لذت بردند چرا که برخی از اسطوره های قدیمی خود را در این بازی تماشا کردند. ایوان کمپو بازیکن سابق رئال مادرید یکی از بهترین خریدهای آلردایس در بولتون بود. داستان حرکات موزون آلردایس و اوکوچا داستانی قدیمی است که برای اولین بار در سال 2002 شکل گرفت، زمانی که هافبک سابق پی اس جی به بولتون ملحق شد. اوکوچا 124 بازی در بولتون داشت که او و آلردایس با هم در سال 2006 از این باشگاه رفتند.

4125