بازیکنی که در لیگ برزیل به خاطر روپایی زدن، کارت زرد گرفت!

بازیکنی که در لیگ برزیل به خاطر روپایی زدن، کارت زرد گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو هافبک تیم اینترناسیونال به خاطر روپایی زدن در یکی از بازیهای لیگ فوتبال برزیل با کارت زرد داور مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در روز شنبه اینترناسیونال توانست پارانائنزه را در لیگ برزیل با نتیجه دو بر یک شکست بدهد که ادنیسلون در این بازی دبل کرد اما مائوریسیو 20 ساله در دقایق پایانی بازی در صحنه ای عجیب نقش داشت. در حقیقت مائوریسیو که فشاری را از بازیکنان حریف روی خود حس نمی کرد، توپ را از سمت چپ برداشت و در کنار زمین روپایی زد.  داور از حرکات وی خوشش نیامد و به این بازییکن کارت زرد نشان داد.

مائوریسیو و بسیاری از هم تیمی هایش از این تصمیم شگفت زده شدند چرا که این بازیکن با دریافت کارت زرد، محروم شد و بازی مقابل کویابا را از دست داد. در حقیقت "ژوگابونیتو" بخشی از فرهنگ فوتبال برزیل است اما رامون آباتی آبل، داور بازی حس کرد که مائوریسیو قصد تحقیر تیم حریف را داشته و به همین خاطر به او کارت زرد نشان داده است.

نیمار ستاره فوتبال برزیل نیز در فوریه 2020 به خاطر انجام یک حرکت تکنیکی توسط داور در بازی پی اس جی و مونپولیه کارت زرد گرفته بود. نیمار در پایان بازی از این تصمیم انتقاد کرده بود. از سویی نیمار در ماه سپتامبر از این که داور به لوکاس پاکتا به خاطر حرکتی تکنیکی درون زمین کارت زرد نشان داده بود هم انتقاد کرده بود.

4125