وایرال شدن توپگیری درخشان دروازه‌بان منچسترسیتی در ترکیب ایرلند

وایرال شدن توپگیری درخشان دروازه‌بان منچسترسیتی در ترکیب ایرلند

پایگاه خبری فوتبالی - گاروین بازونو دروازه بان قرضی منچسترسیتی با یک توپگیری درخشان در پیروزی تیم ملی ایرلند مقابل لوکزامبورگ با نتیجه سه بر صفر توانست اسم خود را سر زبان ها بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، تیم استفان کنی در مرحله راهیابی به جام جهانی با گلهای شین دافی، اوگبنه و کالوم با نتیجه سه بر صفر در مقابل لوکزامبورگ پیروز شد. در این بازی فقط دو شوت به سمت دروازه ایرلند آمد اما بازونو 19 ساله توانست عملکرد خوبی داشته باشد و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

شوت اولیویر هیل بازیکن لوکزامبورگ از راه دور به جاش کولن برخورد کرد و به نظر می رسید که قرار است که در کنج دروازه جای بگیرد اما بازونو که در حال حاضر قرضی از منچسترسیتی به پورتسموث رفته، با یک شیرجه تماشایی توپ را مهار کرد تا نمایش خوبی را داشته باشد.

واکنش درخشان بازونو در این صحنه در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است و خیلی ها می گویند که این دروازه بان آینده درخشانی در لیگ انگلیس و منچسترسیتی خواهد داشت.  بازونو برای حضور در ترکیب تیم ملی ایرلند با کایومهین کلهر از لیورپول رقابت می کند اما به نظر می رسد که او در رقابت برای فیکس شدن توانسته جایگاه خود را تثبیت کند.  بازونو در تساوی ایرلند مقابل صربستان با نتیجه یک بر یک نیز درخشیده بود و توانسته بود که در بازی مقابل پرتغال ، پنالتی رونالدو را مهار کند.

4125