با درخشش مقابل مونته‌نگرو، ممفیس دپای به لیونل مسی رسید

با درخشش مقابل مونته‌نگرو، ممفیس دپای به لیونل مسی رسید

پایگاه خبری فوتبالی - روند گلزنی و پاس گل های مهاجم جدید و هلندی آبی اناری های بندر بارسلون متوقف نمی‌ شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا و کنونی پاریسن ژرمن فرانسه در سال 2021 برای باشگاه و کشورش چهل گل به ثمر رسانده و همچنین چهارده پاس گل نیز به ثبت رسانده است. این پنجاه و چهار تأثیر مستقیم روی گل ها، آمار اسطوره‌ی آلبی سلسته و کاپیتان آرژانتینی ها در سال جاری است. جالب این جاست که ممفیس دیپای، مهاجم ملی پوش و بازیکن هلندی کاتالان ها با دو گلی که برای لاله های نارنجی هلند در ثبت تساوی دو بر دو مقابل تیم مونته نگرو در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به ثمر رساند، اکنون آمار پنجاه و چهار تأثیر مستقیم روی گل ها را در سال 2021 در کارنامه‌ی خود دارد.

ممفیس دپای امسال سی گل برای تیم های باشگاهی و ملی کشورش زده است. این مهاجم هلندی تنها در سال 2021، شانزده گل برای لاله های نارنجی پوش هلند به ثمر رسانده است. ممفیس دپای بیست و هفت ساله پس از جدایی لیونل مسی از آلی اناری پوشان بارسلونا، با ثبت شش گل و دو پاس گل در مسابقات فصل جاری با پیراهن بلوگرانا، تبدیل به نقطه کانونی بارسلونا در خط حمله شده است.

شاید باید در مورد ممفیس دپای برای حضور در لیست توپ طلا صحبت کرده شود؛ ولی سرنوشت او این گونه بوده است که نامش حتی در میان فهرست مدعیان سی نفره جایزه توپ طلا هم قرار نگرفته است.

9404