عکس؛ اشک‌های کودک 9 ساله برزیلی در آغوش نیمار

عکس؛ اشک‌های کودک 9 ساله برزیلی در آغوش نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با بازیکن آکادمی سانتوس مواجه شد و به او دلداری داد چرا که این کودک مورد ازار آنلاین قرار گرفته بود. 

به گزارش فوتبالی، برونینیو 9 ساله با پیام هایی توهین آمیز در صفحه اینستاگرامش به خاطر شکست سانتوس مقابل گلامیراس با نتیجه 9 بر صفر مواجه شده بود چرا که در پایان بازی خواستار معاوضه پیراهنش با دروازه بان تیم حریف یعنی ژیلسون شده بود.

برونینیو پس از پیام های توهین آمیز ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و در نهایت نیمار تصمیم گرفت که از او حمایت کند.  ستاره پی اس جی که به بازیهای ملی رفته، با برونینیو ملاقات کرد تا به این کودک 9 ساله دلداری بدهد. برونینیو نیمار را بسیار محکم در آغوش گرفت و پس از دیدن اسطوره اش نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. ستاره 29 ساله دو پیراهن را هم برای این کودک امضا کرد.

نیمار در شب پیروزی برزیل مقابل کلمبیا و نهایی شدن صعود تیمش به جام جهانی حضور پیدا کرد. حالا برزیل باید در بازی حیثیتی مقابل آرژانتین قرار بگیرد. سلسائو صعودش به جام جهانی را قطعی کرده اما سوپرکلاسیکوی آمریکای جنوبی همیشه دیداری هیجانی و جذاب به شمار می رود.

برزیل از دوازده بازی مرحله راهیابی به جام جهانی 34 امتیاز گرفته و در صدر جدول قرار دارد و صعودش به جام جهانی را قطعی کرده است.

4125