معارفه سرمربی جدید شارجه در غیاب عصای جادویی! (عکس)

معارفه سرمربی جدید شارجه در غیاب عصای جادویی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کوزمین اولاریو، سرمربی جدید الشارجه می‌گوید عصای جادویی ندارد ولی تلاش می‌کند تیمش را به نتایج خوبی برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از اینکه عبدالعزیز العنبری که مدت زیادی در الشارجه بود و این تیم اماراتی را بدل به یک مدعی کرده بود، به علت نتایج ضعیف از سمت خود کنار گذاشته شد، کوزمین اولاریوی رومانیایی که سرمربی مطرحی در آسیا و به خصوص حوزه خلیج فارس است جایگزین او شد و بار دیگر به لیگ امارات برگشت. کوزمین پیش‌تر در العین و شباب الاهلی امارات کار کرده بود و حالا تجربه دیگری در ادنوک لیگ امارات پیش رو دارد.

امروز مراسم معارفه و نشستی بین کوزمین، مدیریت الشارجه و رسانه‌های اماراتی برگزار شد.

این سرمربی در صحبت‌هایش گفت: با کمک مدیریت و بازیکنان دنبال این هستیم تیم به شرایط عادی خود برگردد. باشگاه در شرایط سختی است اما با اتحاد می‌توان بر هر مانعی غلبه کرد. من عصای جادویی ندارم اما کارهای زیادی در تیم وجود دارد. همیشه عاشق پیروزی هستم و این ایده پیروزی طلبی را به مردم منتقل خواهم کرد.

 سرمربی جدید الشارجه ادامه داد: مذاکره با این تیم کوتاه‌ترین روند مذاکره عمر من بود. من به بازیکنان فعلی اعتماد دارم و خبری از تغییر در تیم نیست زیرا بازیکنان توانایی جنگیدن برای پیروزی در هر مسابقه‌ای را دارند.

6641