هانگ سئو: امیدوارم ویتنام امتیاز بگیرد

هانگ سئو: امیدوارم ویتنام امتیاز بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ویتنام پیش از بازی با عربستان تاکید کرد که تیمش تا اینجا نمایش خوبی داشته و امیدوار است که اولین امتیاز را در شروع دور برگشت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هانگ سئو، سرمربی تیم ملی ویتنام در مورد بازی فردا مقابل عربستان گفت: "بازی با عربستان بسیار سخت خواهد بود. آنها در صدر جدول هستند اما ویتنام در هم بازی های خوبی انجام داده است. امیدوارم ما به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و اولین امتیازمان را در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی کسب کنیم."

او ادامه داد: تیم ما با وجود انجام بازی های خوب در مرحله رفت نتوانست امتیازی کسب کند و ما برای اینکه نتایج بهتری در دور برگشت کسب کنیم و امتیاز به دست بیاوریم، باید سخت تلاش کنیم.

ویتنام بعد از پنج شکست در دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در قعر جدول گروه B قرار دارد. این تیم در اولین بازی دور برگشت فردا در ورزشگاه مای دین به مصاف عربستان سعودی می رود.

هانگ سئو در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیمش و اینکه چه کارهایی روحی و روانی برای ریکاوری ذهنی شاگردانش انجام داده گفت: من با شاگردانم صحبت کردم و به آنها گفتم که حریفان این مرحله با حریفان مراحل قبل فرق می کنند. بدیهی است که خود بازیکنان نیز در زمین تحت فشار هستند و حریفان هم قدرت بالایی دارند که این کار را سخت می کند. ما تمرین کردیم که چگونه این کار را انجام دهیم؛ با خلاص شدن از پرسینگ و ایجاد اعتماد به نفس بالاتر در بازیکنان. سبک بازی ما طی بازی های اخیر خوب بوده و باید در حمله هم بهتر شویم. جلسات تمرینی مناسبی برای این موضوع برگزار کردیم و همچنان کار می کنیم تا بهترین عمکلرد را داشته باشیم؛ بازیکنان هم باید با ذهنیتی آرام وارد زمین شوند.

کسب صفر امتیاز یعنی خداحافظی زودهنگام با رویای جام جهانی، سئو در واکنش به این سوال گفت: پاسخ دادن به این سوال برای من بسیار سخت است. حریفان همگی بسیار قوی هستند و این کار را برای مربیان سخت می کند. وقتی تیم ضعیف است می توان حمله کرد ولی وقتی در برابر حریف قوی حمله می کنیم دفاع آسیب پذیر شده و نمی توانیم مقاومت کنیم؛ این قابل درک است. بسته نگه داشتن دروازه مقابل حریفان قدرتمند خیلی سخت است.

7474