واکنش هیات فوتبال تهران برای میزبانی مجدد پیکان در کرج

واکنش هیات فوتبال تهران برای میزبانی مجدد پیکان در کرج

پایگاه خبری فوتبالی- هیات فوتبال تهران نسبت به درخواست باشگاه پیکان برای میزبانی از فجرسپاسی در ورزشگاه انقلاب کرج واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، باشگاه پیکان پس از میزبانی دیدار با ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج، تصمیم گرفته دیدار هفته پنجم خود برابر فجرسپاسی را هم در همین ورزشگاه برگزار کند.

عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران درباره این موضوع اظهار داشت: هفته گذشته فقط برای یک بازی به تیم پیکان مجوز خروج از استان دادیم. در حال رایزنی با مسئولان سازمان لیگ و مدیران ورزشگاه دستگردی هستیم تا با تغییر در برنامه بازی‌ها شرایطی ایجاد شود تا دیدارهایی که قرار است در زمین این مجموعه برگزار شود، فاصله زمانی بیشتری داشته باشد و پیکان هم در این استادیوم از حریفانش میزبانی کند.

وی ادامه داد: در بازی پیکان و ذوب آهن مشخص شد ورزشگاه انقلاب کرج هم برای میزبانی مسابقات پیکان وضعیت چندان ایده‌آلی ندارد و ذوب آهن اعتراضات زیادی نسبت به شرایط این ورزشگاه مطرح کرد. اکنون هم مخالف برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی در کرج هستیم و همکاری‌های لازم را برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه دستگردی انجام می‌دهیم.

7474