رقیب اینفانتینو علیه فوتبال زنان ایران (عکس)

رقیب اینفانتینو علیه فوتبال زنان ایران (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رییس پیشین فیفا با انتشار توییتی به نامه فدراسیون فوتبال اردن درباره تیم ملی زنان ایران واکنش مجدد نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، چندی پس از صعود تیم زنان ایران به جام ملتهای آسیا با پیروزی مقابل اردن بود که اردنی‌ها با ارسال نامه‌ای به ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار انجام آزمایش تعیین جنسیت برای تیم زنان ایران شدند که این موضوع به جنجالی بزرگ در سطح فوتبال ایران و آسیا تبدیل شد.

حالا علی الحسین معروف به پرنس علی، رییس فدراسیون عمان به این ماجرا پرداخته و نوشته: «اگر این درست باشد، یک مسئله جدی است. ای اف سی بیدار شو!» در این توییت تصویر نامه ارسالی اردن هم دیده می‌شود.

توییت پرنس علی از آن جهت اهمیت دارد که او پیش‌تر نایب رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا بود و در پیشرفت و گسترش فوتبال زنان در جهان نقش پررنگی ایفا کرد و به همین خاطر او چهره‌ای شناخته شده در فوتبال زنان به شمار می‌رود و توییت او فراتر از یک توییت اعتراضی به نظر می‌رسد.

این در حالی است که روز گذشته ایراندوست سرمربی تیم زنان ایران، چنین نامه‌ای را غیر اخلاقی خوانده و از رعایت و پایبندی به قوانین توسط تیمش اعلام اطمینان کرده بود.

7474