وعده سرمربی پرتغال: رونالدو و یارانش در جام جهانی حاضر خواهند بود

وعده سرمربی پرتغال: رونالدو و یارانش در جام جهانی حاضر خواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال که تیمش در مسابقه شب گذشته برابر حریفش صربستان شکست خورد، در گفت و گو با خبرنگاران به رسانه ها اطمینان داده که پرتغالی ها در رقابت های جام جهانی سال آینده حاضر شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های پرتغالی، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از پایان مسابقه مقابل تیم ملی صربستان در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره سبز که با شکست برزیل اروپا نیز همراه شد، به رسانه ها گفت:

"گل زدیم، لحظاتی مهم داشتیم اما مدتی بعد افت کردیم. بازیکنانمان تمام تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستیم مسابقه را به سود خودمان به جریان بیندازیم. هر مرتبه که این کار را کردیم، برای حریف مشکل ایجاد کردیم؛ اما به صورت کلی، کمتر این فرصت برای ما به وجود آمد. تیم صربستان بهتر از ما بودند. در ذات بازی ما مالکیت توپ وجود دارد اما سیلوا تنها بازیکنی بود که می‌ خواست توپ زیر پاهایش باشد. با اضطراب و ترس بازی کردیم. مسئولیت این نتیجه با شخص من است."

فرناندو سانتوس در ادامه با قاطعیت درباره صعود پرتغال به رقابت های جام جهانی 2022 قطر گفت:

"ما در قطر خواهیم بود. می‌ دانیم کارهایی که باید انجام می‌ دادیم را انجام ندادیم اما در مسابقات جام جهانی سال آینده در کشور قطر حضور خواهیم داشت."

9404