شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- زوونیمیر سولدو در اولین روز تمرینات، روز سختی را برای شاگردانش رقم زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تراکتور 24 ساعت شلوغ را سپری کرد؛ از ورود سولدو به تبریز تا امضای شبانه قرارداد با این تیم و صبح روز بعد بازدید از امکانات تراکتور و سرانجام استارت رسمی کار با انجام تمرین.

در اولین جلسه تمرین او به همراه دستیارش فابین کومیجونوویچ در بین بازیکنان حضور یافت و پس از خوش و بش کوتاه و معرفی از سوی مسئولان باشگاه، از بازیکنان خواست که وارد زمین چمن شوند و به این شکل خود را به او بشناسانند.

در طول تمرین سولدو بارها تمرین را متوقف کرد و از بازیکنان خواست تا به شیوه مورد نظرش کار را ادامه دهند. این تمرین که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید، فراتر از تصور بسیاری از بازیکنان بود و آنها فکر می‌کردند که قرار است مثل روز اول معارفه کار تنها با خوش و بش سپری شود.

شنیده ها حاکی از آن است که سولدو دو سیستم مختلف را در تمرین تراکتور به کار گرفته و البته احتمالا امروز از بین آنها سیستم نهایی خود برای بازی مقابل سپاهان را معرفی کند. احتمال دارد وی باتوجه به نیروی انسانی تی تی ها از سیستم 4-4-2 بهره ببرد یا از یک مهاجم کم کند.

او همچنین تاکید داشت که بازیکنان باید از ضربات ایستگاهی و کرنر بهره بیشتری ببرند.

تمرین امروز تراکتور در حالی برگزار می‌شود که باتوجه به نداشتن ملی پوش، انها شرایط بهتری نسبت به سپاهان دارند و باید دید سولدو در این زمان اندک به چه شکلی تیمش را آماده دیدار با طلایی پوشان خواهد کرد.

7474