دلیل انصراف ملِی‌پوش بسکتبال از اردو

دلیل انصراف ملِی‌پوش بسکتبال از اردو

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران گفت: حامد حسین‌زاده به دلیل مشکلات شخصی از اردو انصراف داد و مشکل خاصی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، پس از آن که لیست ۱۸ نفره تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره نخست انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ معرفی شد، حامد حسن‌زاده از حضور در اردو انصراف داد تا این موضوع باعث ایجاد حواشی مبنی بر وجود ناراحتی میان او سرمربی تیم ملی شود.

روز یکشنبه در مراسم معارفه ملی‌پوشان در فدراسیون، کادرفنی تیم ملی با انصراف حامد حسن‌زاده، رسول مظفری گارد تیم شهرداری گرگان را جایگزین او کرد.

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران در این مورد گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد. آقای حسین‌زاده هم به فدراسیون نامه زد و هم ضمن عذر خواهی، در تماس تلفنی با بنده دلیل عدم حضورش در این دوره از اردوها را مسائل شخصی اعلام کرد.

سرپرست سابق تیم ملی بسکتبال گفت: ان‌شاءالله با برطرف شدن مشکلات شخصی آقای حسین‌زاده و در صورت صلاحدید سرمربی تیم ملی، از او در پنجره‌های بعد استفاده خواهیم کرد. 

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال، در مورد اعلام سمت او به عنوان مدیر فنی تیم ملی در اخبار فدراسیون نیز گفت: این اتفاق اشتباه همکاران است. بنده مدیر تیم‌های ملی هستم. آقای عماری نیز سرپرست تیم هستند.

7474