انتخابات کمیسیون ورزشکاران معترض نداشت/ ۱۵ عضو جدید نهایی شدند

انتخابات کمیسیون ورزشکاران معترض نداشت/ ۱۵ عضو جدید نهایی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- هیچ اعتراضی نسبت به نتیجه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انجام نشده و انتخاب ۱۵ نفر قطعیت پیدا کرده است.  

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ۲۱ آبان برگزار شد و ۱۳۲ نفر در این انتخابات شرکت کردند و در نهایت ۱۵ ورزشکار توانستند به کمیسیون راه یابند. کمیته ملی المپیک ۴۸ ساعت را تعیین کرده بود که اگر ورزشکاری به نتیجه انتخابات اعتراض دارد، به اعتراضش رسیدگی شود.  

کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که  آیا کسی به نتیجه انتخابات کمیسیون اعتراضی داشته است یا خیر؟ گفت: ما مهلتی را تعیین کردیم تا اگر کسی اعتراضی دارد رسیدگی کنیم اما هیچ کسی اعتراض نداشت از این رو نفراتی که رای آوردند دیگر قطعیت خواهند داشت. ما تلاش کردیم انتخابات کاملا شفاف و طبق آیین‌نامه برگزار شود و خدا را شکر بدون مشکل و یا حاشیه‌ای انتخابات برگزار شد.  

او در مورد برگزاری اولین جلسه کمیسیون جدید گفت: احتمالا جلسه اول که جلسه معارفه است، هفته آینده برگزار شود و پس از آن اعضا باید رییس و نایب رییس را انتخاب کنند. هم‌چنین اعضا باید نفرات پیشنهادی برای حضور در مجمع  کمیته ملی المپیک و یک نفری که باید در هیات اجرایی عضو شود را معرفی کنند. دبیر هم  توسط دبیر کل کمیته ملی المپیک و با مشورت رییس کمیسیون انتخاب می‌شود که اگر از بین اعضای کمیسیون باشد حق رای دارد و خارج از کمیسیون انتخاب شود، حق رای ندارد. رییس کمیته ملی المپیک هم تا چهار نفر را می‌تواند به کمیسیون اضافه کند که فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد تا ترکیب کمیسیون کامل شود.  

سعیدی در پاسخ به این پرسش که چرا هادی ساعی به عنوان رییس کمیسیون در انتخابات غایب بود، تصریح کرد: از خودش سوال کنید اما حسن تفتیان و افشین نوروزی از اعضای کمیسیون در انتخابات حضور داشتند.

اسامی اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران به شرح زیر است:

سجاد گنج‌زاده، حسن یزدانی، ذبیح اله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو منصوریان، مجتبی عابدینی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، محمدرضا گرایی، نجمه خدمتی و حسین ساوه شمشکی.

7474