مشخص شدن مهاجمان سوریه برابر ایران/ آنالیز دقیق ایران توسط محروس

مشخص شدن مهاجمان سوریه برابر ایران/ آنالیز دقیق ایران توسط محروس

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن خط حمله سوریه در دیدار با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت کوره، نزار محروس، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه با آنالیز دقیق ایران تاکتیک مناسبی را برای بازی برابر ایران و کسب پیروزی در نظر گرفت. نتیجه‌ای که می‌تواند سوریه را در رده سوم جدول قرار دهد.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود محمود البحر با توجه به غیبت عمر خربین به دلیل آسیب‌دیدگی به عنوان مهاجم دوم سوریه در دیدار با ایران کنار عمر السومه قرار بگیرد. خال حج عثمان نیز با توجه به درخشش در بازی اخیر برابر عراق به طور حتم درون دروازه سوریه باقی می‌ماند. المحروس همچنین در حال بررسی عدم تغییر موقعیت احمد الاشقر از میان میدان با توجه به خروج ایاز عثمان و محمد عثمان از ترکیب سوریه است.  کادر فنی سوریه به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد تا برای محمد عثمان به دلیل ترک اردوی این تیم پیش از بازی با ایران جریمه در نظر بگیرد.

تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران از ساعت 19:30 سه‌‌شنبه هفته جاری در اردن به مصاف هم می‌روند. در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 13 امتیاز صدرنشین است و سوریه نیز با دو امتیاز رتبه ششم جدول را در اختیار دارد.

7474