قدوس می‌خواهد پای ثابت باشد(عکس)

قدوس می‌خواهد پای ثابت باشد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت جایگاهش در ترکیب تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سامان قدوس پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی کامل مقابل کره جنوبی و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی، در دیدار اخیر تیم ملی برابر لبنان دوباره فرصت بازی به دست آورد و ۶۰ دقیقه در زمین بود، اما حالا مشخص نیست این وضعیت در دیدار با سوریه برای او ادامه‌دار باشد.

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در دیدار مقابل لبنان نمایشی که در دو هفته اخیر لیگ جزیره داشت را نتوانست داشته باشد و پس از اینکه در دیدار با برنلی یک گل تماشایی به ثمر رساند و مقابل نوریچ‌سیتی یک پاس گل داد، در تیم ملی این روند را دنبال نکرد و دومین تعویضی دراگان اسکوچیچ شد.

سامان قدوس با وجود اینکه تا پایان بازی با لبنان در ترکیب نبود و فرصت گلزنی یا دادن پاس گل برای تیم ملی را به دست نیاورد، اما همچنان در تمرینات پرتلاش و با انگیزه است و می‌خواهد در دیدار سه‌شنبه شب مقابل سوریه یکی از ۱۱ نفر اصلی باشد.

این بازیکن ۲۸ ساله در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی حضور ثابت مقابل تیم ملی سوریه داشت که در ابتدای نیمه دوم تعویض شد ولی امیدوار است این شرایط برای او در مسابقات ملی خاتمه پیدا کند و فرصت نمایش توانایی‌هایش را برای رساندن تیم ملی به دست بیاورد.

1470