سه مهاجمی که ژاوی برای اولین بازی‌اش در دسترس دارد؛ شروع سخت!

سه مهاجمی که ژاوی برای اولین بازی‌اش در دسترس دارد؛ شروع سخت!

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز که به تازگی سرمربی بارسلونا شده است، کار سختی در این تیم دارد چرا که بارسا مشکلات زیادی را در این فصل داشته است و باید دید که این سرمربی اسپانیایی و اسطوره بارسلونا چگونه از پس مشکلات بر خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگ ترین مشکلات بارسلونا در این فصل مربوط به مهره ها و بازیکن هایی است که دارد چرا که بازیکنان بارسلونا در حد و اندازه های این تیم نیستند و همین قضیه کار را برای ژاوی سخت می کند. از طرفی مصدومیت های زیاد بازیکنان هم موجب شده تا کار برای ژاوی سخت تر شود و دست او بسته تر از قبل شود و باید دید که او با این بازیکنان چه عملکردی خواهد داشت.

اولین بازی ژاوی در بارسلونا مقابل اسپانیول خواهد بود و بدین ترتیب است که او کار خود را در بارسلونا به طور رسمی استارت می زند. ژاوی برای اولین بازی خود تنها لوک دی یونگ، ممفیس دیپای و دمیر را در اختیار دارد و این قضیه نشان می دهد که تا چه حد دست او بسته است و کار سختی برای چیدن خط حمله تیم خود در بازی اول دارد چرا که هواداران بارسلونا از عمکلرد لوک دی یونگ ناراضی هستند و دمیر هم جوان و بی تجربه است و عملکرد ممفیس دیپای هم سینوسی بوده است.

1470