روزی که بکام، هوادار مزاحم را در آغوش گرفت!

روزی که بکام، هوادار مزاحم را در آغوش گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - اگر بخواهیم محبوب ترین فوتبالیست های قرن 21 را پیدا کنیم، قطعا دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید یکی از این نفرات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تخصص بکام در ضربات کاشته باعث شد تا خیلی از کودکان سعی کنند که ضرباتی شبیه به او را در پارک ها تمرین کنند و از سویی بکام به اولین بازیکنی تبدیل شد که به یک برند جهانی تبدیل شد.  شهرت بکام به عنوان یک سلبریتی باعث شده تا شاید خیلی ها توانایی هایش درون زمین فوتبال را به یاد نیاورند اما دیوید بدون تردید بازیکنی موفق و پرافتخار در تاریخ فوتبال دنیا به شمار می رود. بکام در سال 2003 از یونایتد جدا شد تا به رئال ملحق شود و چهار سال را در لالیگا سپری کند. بکام بعد از ان به پیشرفت ورزش در آمریکا کمک کرد و در سال 2007 به گالکسی ملحق شد. او مدتی به صورت قرضی به میلان رفت و فوتبالش را در پی اس جی به پایان رساند و با این تیم به قهرمانی لیگ فرانسه رسید. کمتر بازیکنی می تواند بگوید که چنین دوران فوتبال فوق العاده ای داشته است.

بکام  حالا نقش مالک باشگاه اینتر میامی را در لیگ آمریکا دارد. بکام در سال 2019 در بازی خیریه میان اسطوره های منچستریونایتد و بایرن مونیخ حضور پیدا کرد . بکام البته در سال 2011 در بازی وداع گری نویل با منچستریونایتد هم حضور پیدا کرد.  در آن بازی وین رونی، رایان گیگز و پل اسکولز نیز ور داشتند که یونایتد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

یکی از صحنه های جالب بازی خداحافظی نویل مربوط به لحظه ای بود که به استقبال هواداری رفت که از سد ماموران امنیتی گذشته بود و خودش را به درون زمین رسانده بود. یک هوادار نوجوان وارد چمن شد که رونالدو با آرامش او را بغل کرد و در اختیار ماموران امنیتی قرار داد.

4125