علیزاده: بولیوی هم در ارتفاع بالای 3 هزار متر بازی می کند/ تیم متفاوتی را مقابل پرسپولیس خواهید دید

علیزاده: بولیوی هم در ارتفاع بالای 3 هزار متر بازی می کند/ تیم متفاوتی را مقابل پرسپولیس خواهید دید

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما بازی در این بازی مس رفسنجان متفاوتی را خواهید دید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی علیزاده در مورد آخرین شرایط مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. بچه‌ها آماده هستند و ورزشگاه ما نیز مهیای انجام یک بازی خوب مقابل پرسپولیس در روز جمعه است.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد انتقاداتی که از سطح ارتفاع شهر سرچشمه مطرح می‌شود و برخی معتقدند بازی کردن در این زمین (ورزشگاه شهید زینلی) بازیکنان را دچار سختی می‌کند،‌گفت: این حرف‌ها برای چیست؟ این‌ها بهانه است. به عنوان مثال تیم بولیوی در آمریکای جنوبی در ارتفاع بالای 3 هزار متری بازی می‌کند. جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در این شرایط برگزار می شود. این حرف‌ها برای هیجان دادن است. هر کسی از دیدن این ورزشگاه لذت می‌برد و می‌توانم بگویم یک ورزشگاه خوب و شکیل به ورزشگاه‌های ایران اضافه شده است. این حرف‌ها اصلا پذیرفتنی نیست. با این شرایط قاعدتاً تیم ما هم باید اذیت شود اما این حرف‌ها فقط فرار رو به جلو است.

علیزاده در مورد تعیین نتیجه بازی برگزار نشده مقابل پدیده اظهار داشت: این بازی طبق قانون باید سه بر صفر شود ما منتظریم که رأی کمیته انضباطی بیاید ولی طبق قانون صددرصد باید سه بر صفر به نفع ما شود. ما گردنمان مقابل قانون از مو باریک تر است.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا نتایج تیم در هفته‌های گذشته نگران کننده نیست، گفت: ما دو باخت بیرون از خانه مقابل فولاد قهرمان جام حذفی سال گذشته و سپاهان نایب قهرمان فصل گذشته داشتیم. اگر سه امتیاز بازی با پدیده را به ما بدهند به میانه‌های جدول می‌رسیم. این نتایج اصلا برایمان نگران‌کننده نیست. عملکردمان بد نبوده و البته بازی‌های سخت‌تری هم در مسیر پیش روی ما قرار دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و آیا روز جمعه دومین شکست فصل این تیم مقابل مس رفسنجان رقم می خورد، عنوان کرد:‌ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. قطعا کار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم دست پر از زمین خارج شویم. این قول را می‌دهم که بازی متفاوتی از مس رفسنجان خواهید دید.

علیزاده در مورد عملکرد خوب فائز الرشیدی دروازه‌بان عمانی مس رفسنجان در بازی مقابل تیم ملی چین اظهار داشت:‌ بازیکنان خارجی که به تیم جدید می‌روند برای جا افتادن به زمان نیاز دارند. ما در مورد این بازیکنان تحقیق و تفحص و مشورت زیاد کردیم. آن‌ها خوب و با کیفیت هستند اما به زمان نیاز دارند. بازی عمان مقابل چین را دیدم. رشیدی سیو خوبی روی ضربه سر بازیکنان چین داشت. امیدوارم در تیم ما هم رقابت خوبی با داود نوشی صوفیانی داشته باشد و در نهایت کمک حال ما باشد.

۴۱۵۴