شروع فصل وحشتناک مسی؛ در میان 50 دریبل‌زن برتر نیست

شروع فصل وحشتناک مسی؛ در میان 50 دریبل‌زن برتر نیست

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی در اولین فصلش در پی اس جی به خصوص در لیگ فرانسه شروع خوبی نداشته و به نظر می رسد که نتوانسته با سبک تیم و لیگ جدید هماهنگ شود.

به گزارش فوتبالی، مسی در هشت بازی برای پی اس جی سه گل زده که هر سه گلش در لیگ قهرمانان بوده و هنوز در لیگ فرانسه گلزنی نکرده است. مسی به علت مصدومیت های پرشمار در این فصل فقط 326 دقیقه در لیگ فرانسه بازی کرده و حالا باید در سن 34 سالگی شرایط خود را در این تیم تغییر بدهد. البته مسی نه تنها گل نزده بلکه در پی اس جی حتی یک پاس گل هم نداده است.

حالا رصدخانه فوتبال "سایس" بهترین دریبل زن های پنج لیگ بزرگ اروپا در این فصل را مشخص کرده است که خبری از مسی نیست. سایس البته بازیکنانی که در این فصل حداقل 40 دریبل داشته اند را مورد بررسی قرار گرفته و میانگین بیشترین دریبل در هر صد دقیقه را مورد ارزیابی قرار داده است. .

رکورد در اختیار آداما ترائوره از ولورهمپتون است که هر 100 دقیقه به طور متوسط 11.24 دریبل داشته است. رافائل لئائو از میلان با 7.10 ،  آلن سن ماکسیمین از نیوکاسل با 7.02، کمال الدین سلیمانا از رن با 6.44، نیمار از پی اس جی با 6.28، آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ با 6.14 دریبل موفق در هر 100 دقیقه در رده های بعدی هستند. امباپه با میانگین 5.33 دریبل در رده دهم قرار دارد و وینیسیوس جونیور از رئال مادرید با 5.26 دریبل موفق در هر صد دقیقه در رده یازدهم جای گرفته است.

4125