عکس؛ بازی تیم ملی مصر به خاطر محمد صلاح سه بار قطع شد!

عکس؛ بازی تیم ملی مصر به خاطر محمد صلاح سه بار قطع شد!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح مهاجم لیورپول در آنفیلد شخصیت محبوبی است اما به نظر می ردس که محبوبیتش در کشور زادگاهش یعنی مصر دوچندان است.

به گزارش فوتبالی، صلاح در بازی مصر و آنگولا در مرحله راهیابی به جام جهانی به محمد الننی از آرسنال پاس گل داد تا اولین گل تیمش به ثبت برسد و مصر بتواند شکست دو بر صفر مقابل حریف را با تساوی دو بر دو عوض کند. مصر با این پیروزی حضورش در پلی آف را قطعی کرد که حالا باید تلاش کنند تا سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کنند. 

این بازی البته سه بار توسط هواداران آنگولا قطع شد چرا که آنها وارد زمین می شدند و سعی داشتند تا خودشان را به بازیکن محبوبشان محمد صلاح نزدیک کنند. در یکی از این دفعات یک هوادار به سمت صلاح رفت و تلاش کرد که ستاره مصری را در آغوش بگیرد.البته به نظر می رسد که صلاح سعی کرد که خودش را با شرایط وفق بدهد و به همین خاطر بود که برخورد گرمی با هواداران داشت. در حقیقت صلاح حتی یک هوادار را در آغوش بگیرد و در نهایت ماموران امنیتی آنها را از هم جدا کردند.

محمد صلاح در جام جهانی روسیه نیز حضور داشت که دو گل به ثمر رساند و حالا تلاش خواهد کرد تا با تیم ملی کشورش به مسابقات قطر برود. مصر تا کنون فقط سه دوره در جام جهانی حضور داشته و به همین خاطر حضور در مسابقات هم برایشان دستاورد بزرگی خواهد بود. 

4125