ستاره جدید آکادمی پی‌اس‌جی در آستانه جدایی به صورت رایگان

ستاره جدید آکادمی پی‌اس‌جی در آستانه جدایی به صورت رایگان

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مشکلات پی اس جی این است که خریدهای پرشمارشان در تیم بزرگسالان باعث می شود که جایی برای محصولات آکادمی در تیم اصلی نباشد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی در حال حاضر یکی از بهترین آکادمی های فرانسه را دارد اما بیشتر جوان های این تیم نمی خواهند قراردادشان را تمدید کنند. ژاوی سیمونز که از آکادمی بارسلونا راهی پی اس جی شده بود، عزمی برای تمدید ندارد و در پایان فصل با اتمام قراردادش جدا خواهد شد و حالا خبر می رسد که آیمن کاری هافبکی که در چمپیونزلیگ جوانان خوش درخشیده هم قصد جدایی دارد چرا که مورد توجه پوچتینو نیست.

آیمن 16 ساله در این فصل در تیم زیر 19 سال پی اس جی با هدایت زومانا کامارا نقش پررنگی داشته است. این هافبک در قطع توپ حریفان سرعت بالایی دارد، با توپ باهوش عمل می کند و بازیخوانی خوبی دارد. کاری در این فصل در پی اس جی خوش درخشیده است آن هم در حالی که پوچتینو به او فرصت های کافی را نداده است.

عملکرد خوب آیمن کاری باعث شده تا در لیست تیم زیر 18 سال فرانسه هم قرار بگیرد آن هم در حالی که فقط شانزده سال سن دارد. حالا این بازیکن تصمیم گرفته که برای ادامه پیشرفتش از پی اس جی جدا شود و در سال آینده به تیم دیگری برود که شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

4125