آخرین خبرها از نیمکت شیاطین‌سرخ/ تمرکز رسانه‌ها روی دو گزینه است

آخرین خبرها از نیمکت شیاطین‌سرخ/ تمرکز رسانه‌ها روی دو گزینه است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که عملیات جایگزینی سرمربی نروژی روی نیمکت رهبری شیاطین سرخ کماکان ادامه دارد و هر روز نام های گوناگونی در رسانه های کشور انگلستان به عنوان گزینه احتمالی هدایت سرخپوشان دیده و شنیده می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه انگلیسی ساندی تایمز، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان تلاش‌ های خود برای متقاعد کردن زین‌ الدین زیدان، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید را وارد فاز تازه‌ ای کرده و امیدوار است که بتواند این سرمربی جوان و موفق را جانشین اوله‌ گونر سولشر، سرمربی نروژی کنونی خود روی نیمکت رهبری شیاطین سرخ کند. مدیریت باشگاه سرخ رنگ شهر منچستر امیدوار است ارتباط نزدیک زین الدین زیدان ملقب به 'زیزو' با رافائل واران، مدافع فرانسوی تازه وارد و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستری ها برای ترغیب سرمربی فرانسوی کافی باشد.

همچنین به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه انگلیسی ساندی میرور، برندان راجرز، سرمربی کنونی و موفق باشگاه لستر سیتی در حال جست و جو برای خرید خانه در منطقه چشایر است که همین موضوع، نشان می‌ دهد که این سرمربی، یکی از گزینه‌ های جدی برای مدیران منچستر یونایتد محسوب می‌ شود. برندان راجرز هنوز رسماً احتمال حضور روی نیمکت هدایت منچستر یونایتد در میانه‌ های فصل جاری را انکار نکرده است.

9404