مسی با چه سطحی از آمادگی به بازی مقابل برزیل می‌رسد؟

مسی با چه سطحی از آمادگی به بازی مقابل برزیل می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با پیروزی یک بر صفر مقابل اروگوئه در مونته ویدئو با تک گل دی ماریا گامی بزرگ به سمت نهایی کردن صعودش به جام جهانی 2022 قطر برداشت.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین حالا در حالی سه شنبه آینده در سن خوان به مصاف برزیل می رود که پیروزی در این بازی می تواند به معنی رسمی شدن صعودشان به مسابقات باشد هر چند که تقابل های آرژانتین و برزیل همیشه برای هر دو تیم حالت حیثیتی داشته است. لیونل مسی در تمرین روز شنبه آرژانتین با ریتم خوبی تمرین کرد و از سویی لئاندرو پاردس هم به طور کامل از مصدومیتش ریکاوری کرد و می تواند مقابل برزیل بازی کند. بدین ترتیب مسی احتمالا می تواند سه شنبه در سن خوان در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل برزیل قرار بگیرد. برزیل که صعودش را به جام جهانی قطعی کرده، صدرنشین گروه است و آرژانتین در رده دوم قرار دارد. 

به نظر می رسد که مسی در ترکیب آرژانتین جانشین دیبالا می شود که بازی مقابل اروگوئه را با مصدومیت ترک کرده بود. از سویی در خط هافبک باید دید که پاردس در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا گویدو رودریگز جایگاه خود را حفظ می کند. تردید دیگر ترکیب آرژانتین مربوط به پست دفاع راست است که باید دید که لوسرو در ترکیب می ماند یا جای خود را به مونتیل می دهد. بدین ترتیب ترکیب احتمالی آرژانتین مقابل برزیل بدین شرح خواهد بود: امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا لوسرو (یا گونزالو مونتیل)، کریستین رومرو، نیکولاس اوتامندی، مارکوس آکونیا، رودریگو دی پل، گویدو رودریگز (یا لئاندرو پاردس)، جیووانی لوسلسو، لیونل مسی، لوتارو مارتینز و آنخل دی ماریا.

4125